נחשף בזמן אוויר: "בנט" תובע שורת עיתונאים נוספים

נתי קאליש 4 Comment on נחשף בזמן אוויר: "בנט" תובע שורת עיתונאים נוספים

בשבוע האחרון התחיל ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט בשורת תביעות כלפי עיתונאים ופעילי רשת על כך שלטענתו הכפישו את שמו בזמן כהונתו. ב"זמן אוויר" חשפו לראשונה שורת עיתונאים נוספים שנתבעים על ידי "בנט"

צילום: Avshalom Sassoni/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה נפתלי בנט כיהן את הזמן הקצר ביותר בתולדות כראש ממשלה בישראל. בזמן כהונתו עלו כנגדו טענות שונות בכלי התקשורת, אודות השיפוץ שנעשה בביתו.

עם סיום תפקידו וקריסת ממשלתו, החל בנט לתבוע עיתונאים ופעילי רשת שלטענתו הכפישו את שמו, ופרסמו עליו דבריו שיקריים.

בין הנתבעים, הם העיתונאי יאיר לוי מ"בחדרי חרדים" שהגיע להסדר עם בנט, ופעיל הרשת יגאל מלכה שדווקא בחר ללכת למשפט.

ב"זמן אוויר" ניצלו את ההזדמנות וחייגו למספר עיתונאים מכלי התקשורת המובילים, והודיעו להם שהם חלק מרשימת הנתבעים. אתם חייבים לשמוע איך הם הגיבו.

תחילה חייגו בתכנית לעיתונאי מנחם קולדצקי, והודיעו לו כי צייץ מחדש ציוץ של יאיר לוי ובשל כך הוא נוסף לרשימת הנתבעים. האם הוא עלה על המתיחה? האזינו:

לאחר מכן חייגו לעיתונאי ישי כהן מ'כיכר השבת' וטענו בפניו כי גם הוא הוכנס לרשימת הנתבעים. כהן, לא זכר את הציוץ המדובר, ו"העו"ד" ניסה להזכיר לו. האם הוא הצליח? תשפטו אתם:

לאחר שתי מתיחות מוצלחות, חייגו בתכנית לעיתונאי ינון מגל, שלא הבין מדוע מחייגים אליו בטלפון ולא שולחים לו תביעה מסודרת. אתם חייבים לשמוע איך זה הסתיים:

לסיום חייגו בתכנית לעיתונאי משה ויסברג, וטענו בפניו כי הוא עשה לייק לציוץ שנכתבה בו הוצאת דיבה, והודיעו לו שהם צריכים לפגוש אותו, אלא שויסברג טען שהוא בחו"ל. האם הוא כן הצליח לעלות על המתיחה? האזינו:

 

 



4 תגובות

מיין תגובות
  1. 4

    אני חושב שמתיחות זה לא דבר יפה. אני מתנגד לזה

    1. לא בטוח שזה מותר עפ"י ההלכה

    2. מת על מתיחות!!!!!!!!!!